poniedziałek, 14 marca 2011

Cashmerino Chunky DK

W domku mam szpital, głowa boli, kaszel męczy i ćwiczymy w rodzinie kaszel synchroniczny. Najbardziej wirusem oberwał synek, ale chyba idzie ku lepszemu.

Z tego tytułu jeszcze nie pokaże moich dziergadeł - zwyczajnie odrzuca mnie od kompa i obróbki zdjęć.

Za to powiem, że rośnie kolejny pajęczy twór:)

To teraz do rzeczy.

Z włóczki Cashmerino Chunky od Debie Bliss zrobiłam jedną z moich ulubionych czapek.

To fotka zwinięta ze sklepu art-bijou, gdzie kupiłam moteczki dwa:

Dane techniczne:

Skład: 55% wełna merynosów, 33% mikrofibra, 12% kaszmir.

Producent: Debbie Bliss

Ilość włóczki w motku: 65m/50g

Druty zalecane przez producenta: 7mm

Próbka 10cm: 14ox22rz

Kraj wyprodukowania: Włochy

Włóczka rzeczywiście jest luksusowa - mięciutka, milutka, niegryząca i bardzo ciepła.
Na zdjęciu wygląda na bardzo błyszczącą - w rzeczywistości połysk jest bardzo delikatny. No i tym razem producent minął sie z prawdą, zalecając druty, według mnie 7mm to stanowczo za dużo, 6 jest w sam raz.
Włóczka jest godna polecenia, bo świetnie się z niej robi i rewelacyjna jest w noszeniu. Niestety - cena odstrasza. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz