poniedziałek, 2 lipca 2012

Fioletowy

Jak na miłośniczkę fioletów, zdecydowanie za rzadko dziergam coś z tych kolorów.
Tym bardziej ciesze się, jak fioletowe włóczki wpadną w moje ręce:)

Najpierw jednak - tylko z kronikarskiego obowiązku - kolejna serwetka spiralna, tym razem na drutach 3mm i o 10 cm większa. Będzie też kolejna na drutach 3,5mm:)



A fioletów powstał Aeolian - jeden z najpiękniejszych wzorów jakie znam. Na drutach 5,5mm wyszedł ogromny, w sam raz do otulenia się w chłodne wieczory... więc przydatny jesienią i zimą.
Już taki jeden zrobiłam rok temu, czerwony i na drutach 5mm.
Włóczka ta sama, Soffio Plus Adriafilu.

I fotki:








Wzór: Aeolian

Powoli też szykuję się do urlopu, już za chwileczkę wyruszam nad morze w moje ukochane miejsce. Może tam uda mi się skończyć Dahlię? Mam nadzieję:)
Internet też spakuję, więc do zobaczenia znad morza:)))

32 komentarze:

  1. Zarówno serweta, jak i chusta świetne :)) Udanego uropu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna chusta piękny kolor pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta wyszła bardzo elegancko i wysmakowanie, bardzo mi się podoba!
    ...moją ciekawość rozpalił Twój plan urlopowy - dahlia znaczy, mnie samą też urzekł ten wzór więc ciekawa jestem każdego kolejnego wcielenia tego oryginalnego cardiganu:)
    Życzę udanego i pełnego słońca urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty cacuszka potrafisz wyczarować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam, ojtam, wzór dobrze napisany to każdy potrafi:)

      Usuń
  5. Faktycznie ten wzór chustowy jest niesamowity.
    To i chusta wyszła Ci rewelacyjna!

    Ale serweta, to po prostu bajka.
    Naprawdę coś niesamowitego!

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo!!!! Serweta jak i chusta są piękne aż brak mi słów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się ostatnio w dzierganych serwetach. przepiękna jest! więcej takich rób, więcej!:)))
    ja też nad morze, ale za dwa tygodnie dopiero. będziesz tam jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, jadę w piątek na 2 tygodnie:)
      Ja też kocham swetry dziergane, ale niesamowicie długo się je dzierga przy moich gabarytach:(

      Usuń
  8. Ale piękna chusta!!!!i do tego fioletowa!!!!a gdzie można podejrzeć schemat?
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ravelry.com/patterns/library/aeolian-shawl
      Zaraz uzupełnię wpis:) Wzór jest darmowy:)

      Usuń
  9. Piękne. I chusta i serweta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serweta piękna!Ale chusta...chusta jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trilli, bardzo lubię ten wzór, na pewno zrobię tę chustę jeszcze nie raz:)

      Usuń
  11. Zawsze zachwyca mnie staranność wykonania Twoich prac, Violet. Cokolwiek tutaj oglądam,dostrzegam niezwykłą precyzję. Piękności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elusiek, bo jak mam robić byle jak, to szkoda mojej pracy. Skoro się poświęca na robótki tyle czasu, to warto postarać się, żeby rzecz była dopracowana:)

      Usuń
  12. bardzo ladna serweta ale chusta faktycznie zapiera dech w piersi...cudna...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna serweta, a chusta cudna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pomęczę Was jeszcze tą serwetą, chustą zapewne też:)
      Pozdrówki

      Usuń
  14. To miłego wypoczynku - proszę nabrać nowych sił do tworzenia takich pięknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo fioletowe, a serwetka też bardzo fajna - zasadzam się i ja na takie drutowe białe szaleństwo nadmorskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świat bajki,to, to tylko pooglądać bo wyższa szkoła.Serwetka oryginał,takowej nie spotkałam a chusta,cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  17. O BOŻE JAKIE TO CUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń