środa, 24 października 2012

Po przerwie

Długo mnie nie było, chyba już zapomnieliście o mnie... Postanowiłam jednak się przypomnieć:).
 Nadal robótkuję, choć tempo mi znacznie spadło. Miałam trochę kłopotów rożnych (m. in znów z kręgosłupem), do tego życie dopadło mnie swoimi łapskami - ze wszystkimi swoimi blaskami i cieniami. Niestety tych drugich było więcej. Komputer nadal nie żyje, więc nie wiem, kiedy napiszę znów.

 Dziś pokażę chustę, która pokochałam - za nietypowy wzór, za miękkość włóczki i za uniwersalność. No i jest bardzo ciepła. Moja mama już zamówiła sobie identyczną. Zrobię w bliżej nieokreślonym czasie... od ponad miesiąca zmagam się z pięknym zielonym szalem - jestem dopiero w połowie i zupełnie nie rozumiem, dlaczego tak wolno idzie.

 No a teraz fotki.

 Hm... Będą, jak ktoś podpowie, w jaki sposób w nowym bloggerze wstawić zdjęcia...:(((






Chyba rozkminiłam:)

No i dane techniczne:
1. Wzór: Color Affection
2. Włóczka: Malabrigo arroyo od Tuptupa, kolory plomo i purpuras
3. Druty:  4mm
4. Zużycie: 1,2 motka plomo i niecały purpuras.

No to - do napisania:)


31 komentarzy:

  1. Piękna chusta. Wzór bardzo oryginalny. Kolorki również fajnie dobrane. Ciesze się, że wracasz. Życzę weny, zdrowia i powodzenia w życiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wracanie powoli idzie, ale już takich przerw nie będzie:)

      Usuń
  2. Jest naprawdę piękna! Oryginalny wzór, no i fiolety :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna chusta..piekne kolory..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna jest. Chyba najlepsza wersja, jaką do tej pory widziałam, serio serio. A trochę ich dziewczyny porobiły :)) Zdrowiej szybko i pokazuj się częściej- ja zagladam stale :) Buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodgers, zobaczyłam te kolory na ravelry i musiałam zgapić:)
      Fajnie, że jesteś:)

      Usuń
  5. Zgadzam się, Twoja wersja jest bardzo piękna i pięknie w niej wyglądasz. Miło Cię widzieć :-) Życzę Ci dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super szal wydziergalas. Też czeka on w kolejce u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi sie błyskawicznie, mamie obiecałam identyczny, więc znów stoi w kolejce:)

      Usuń
  7. I ja się na niego szykuję:)))Twój jest śliczny:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :-)
    Idealne kolory. A ja swój robię do pół roku... i zatrzymałam się na wyborze włóczki... Podziwiam :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zeszło tak cos koło tego. Polecam ravelry, można obejrzec różne wersje kolorystyczne...

      Usuń
  9. idealny :) i cudo techniki dziewiarskiej te Twoje oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ten szal też chodzi po głowie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta piękna. Kupiłam niedawno wzór i teraz nie mogę się zdecydować w jakich kolorach ją zrobić. Twoje są bardzo efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli świętujesz dzisiaj imieninki- razem z innymi Wioletkami, to przesyłam Ci mnóstwo najserdeczniejszych życzeń. A jeśli jednak nie dzisiaj, to też! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ale niespodzianka, dziękuję:)
      Świętuję właśnie winkiem i zaraz zasiadam do drutów:) Najprzyjemniejszy czas to ten z kochanymi osobami i drutami:)

      Usuń
  13. O żesz kurtka na wacie - cudo normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajerancki!
    Mnie się Twoja wersja bardzo podoba! Idę na rawka popatrzeć za wzorem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny! Szkoda, że tak mi czasu brakuje, bo bym sobie chętnie zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie.
    Pozwoliłam sobie po raz pierwszy na umieszczenie komentarza. Jest to pierwszy blog dzięki któremu zaczęła się moja przygoda z drutami. Wcześniej bawiłam się w haft lub dziergałam na szydełku. Ale zdjęcia umieszczone na tym blogu pokazały mi jak piękne mogą być prace zrobione na drutach. Podziwiam ich wykonanie wraz z doborem kolorów. Jestem początkująca więc większość wzorów mnie przeraża i kończy się na oglądaniu:)) Popełniłam kilka chust. Ta chusta równie mnie zachwyciła. Zakupiłam wzór. Jednak już na samym początku mam kłopoty- oczka m1l i m1r. Stąd moje pytanie czy mogę się do Pani zwrócić o pomoc? lub gdzie mogłabym taką pomoc otrzymać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, zawsze możesz zapytać w komentarzu, lub na maila:)
      Bardzo dziękuje Ci za miłe słowa, motywują mnie one do dalszej pracy i do większych starań:)
      I nie jestem żadna pani, tylko Violet, Vi, lub cyferki (kiedyś w blogosferze znana byłam pod takim nickiem).
      m1l to znaczy, ze trzeba zrobić jedno oczek z nitki poprzecznej między oczkami - przerabiając ją na lewo.
      m1r to to samo, tylko, ze trzeba nitkę przerobić na prawo. Zerknij na filmik, tam pokazano 3 rodzaje oczek - jedno zwykłe dodane z poprzecznej nitki a potem własnie m1l i m1r.
      Pozdrawiam i powodzenia!

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=gGbOiIvWLjc - filmik

      Usuń
    3. Violet- bardzo dziekuję Ci za pomoc i link do filmu. Jestem wzrokowcem więc najłatwiej uczę się na podstawie filmów. Dla mnie każny sposób wykonywania tych oczek na youtube był inny (tak mi się przynajmniej wydawało;)Mam jeszcze jedno pytanie ile powtórzeń rzędów wykonałaś aby otrzymać chustę o wielkości prezentowanej na zdjęciach?

      Usuń
    4. Gosiu, ja też łatwiej się uczę, gdy coś zobaczę:)
      A z powtórzeniami to nie wiem, musiałabyś policzyć paski... na pewno pierwsza część zgodnie ze wzorem...
      A na filmiku były 3 różne typy oczek, w tej chuście wykonywane są drugi i trzeci typ.

      Usuń
  17. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc. Chusta już się robi:)) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń