sobota, 7 sierpnia 2010

Kid Mohair Yarn Art

Zaniedbałam ostatnio kategorię oceny włoczek.

Nadrabiam więc.

Kid Mohair Yarn Art (fotka pożyczona stąd)

Opis ze strony e-dziewiarka.pl:

Bardzo miękka, wydajna włóczka o dużej zawartości kid moheru. Nadaje się na chusty, szale i sweterki. Gotowy wyrób jest lekki i ciepły. Producent zaleca pranie ręczne.

Skład: 70% Kid Moher, 30% Akryl, waga 25g/230m.

Z tej włóczki zrobiłam Wiewiórę. Muszę przyznać, że dziergało się bardzo dobrze, nitka cieniutka, ale mocna, mam wrażenie, że mocniejsza niż Luna, nie bałam się, że się rozerwie. Należy do rodzaju ciężkospruwalnych - gdy pomyliłam wzór, musiałam przekładać po jednym oczku, prując i rozdzierając włókna moheru, które podczas dziergania splatają się ze sobą.

Wyrób jest bardzo puszysty po praniu, pięknie się blokuje.

Uwaga dla wrażliwców - trochę podgryza, nawet trochę bardziej niż Luna. Na szczęście chusty nosi się na ubranie a nie na gołe ciało.:)

W planach (dalekich) mam wypróbowanie innych kidmoherowych włóczek, więc będę miała porównanie. Na razie Luna wypada jednak ciut lepiej - przez tę zgryźliwość, której nie lubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz