niedziela, 24 lipca 2011

Różności

Kilka dni bez netu a tu tyle różnych spraw...

Nie wiem nawet od czego zacząć.

Odeszły dwie blogowe dziewczyny, Jazzowa i Baglady... Już nie kupię torebki jedynej w swoim rodzaju...

Smutno mi.

Zdrowie wymusiło urlop od drutów i jakoś nawet mnie nie ciągnie. Nie zlinczujecie mnie, prawda?

Do tego wojna z udziałem sklepów internetowych...

Dostałam też od MaBy miłe wyróżnienie. Nie podaję dalej, bo zbyt wiele blogów chciałabym wyróżnić, do tego jest to forma łańcuszka, których unikam...

Jednak nie chciałabym ofiarodawczyni sprawić przykrości, więc napiszę o sobie 7 rzeczy.

Nic ciekawego, ale co tam.

1. Jestem wielką fanką seriali sci-fi, zaczęło się od "Gwiezdnych Wrót" i forum Orion Tok'ra i trwa nadal, choć już nie angażuję się tak ekstremalnie - kiedyś organizowałam ogólnopolskie zloty fanów.

2. Mam wiele innych pasji, na które nie wystarcza mi czasu. Fotografowanie, narty, przyroda, książki, śpiewanie, gotowanie... kiedyś jeszcze haftowałam i zajmowałam się namiętnie redagowaniem napisów do seriali sci-fi.

3. Jestem nałogową netohliczką od 11 lat. Nieprzerwanie.

4. Z pasją grywałam w internetowe gry real time. Z czasów Ogame (Uni4) zostało mi wiele znajomości a nawet przyjaźni.:)

5. Alergicznie reaguję na kłamstwa, matactwa, oszustwa, zdrady i manipulacje.

6. Teoretycznie jestem oazą spokoju, cierpliwości i rozsądku. Żeby jednak życie nie było nudne, czasem pokazuję pazurki, zwłaszcza jak ktoś przeciągnie strunę.

7. Kiedyś zawodowo strzelałam z łuku.

To idę smucić się dalej i szykować do jutrzejszej wizyty w poradni rehabilitacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz