niedziela, 19 lutego 2017

Na czerwono przeganiamy zimę:)

Wbrew pozorom lubię kolor czerwony. Nie każdy, ale odcienie chłodne, przykurzone, ciemne, są zdecydowanie moje.
Herbimania ogłosiła akcję przeganiania zimy właśnie tym energetycznym kolorem.
Mam dość tegorocznej zimy i miałam ochotę własnie na coś mocnego, optymistycznego i z charakterem:) A że dostałam od Tupci włóczkę w najbardziej czerwonym kolorze, jaki tylko jest, to było wiadomo - będzie czapa:)





Kolor to ravelry red, oczywiście na zdjęciach jest przekłamany, zresztą na każdym z trzech monitorów wygląda u mnie inaczej. Uwierzcie na słowo - jest bardzo czerwony i daje powera, bardzo tę czapkę lubię:)

Wzór wymyśliłam sama, a w zasadzie od razu wiedziałam, że to będzie fałszywy ścieg patentowy czy jakoś tak się to nazywa:) Tu kolor robi robotę, nie potrzeba kombinacji alpejskich:)

A w następnych wpisach - kolejne czapki:)

8 komentarzy:

  1. Fajna czapa w super energetycznym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) i w sumie fajny wzór, bo dwustronny a czapka bardzo wygodna :)

      Usuń
  2. Prostota jest najlepsza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, doszłam do tego z czasem, że nie zawsze warto kombinować :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię czerwienie i uważam, że czapki w odcieniach tego koloru są bardzo twarzowe. Twoja wygląda świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się powoli przekonuję:) Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo Ci do twarzy w tej czerwieni. Wzorek też ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gruba, ciepła, czerwona o ciekawej konstrukcji, cóż chcieć więcej:)
    Bardzo ładna i Tobie w niej ładnie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń