czwartek, 19 listopada 2009

Drutowe aktualności

Nie pisałam nic, co aktualnie robię.

Po skarpetkach i konsultacjach u babci wzięłam się w końcu za coś dla siebie. Plany mam rozległe i szerokie, tylko czasu brak. Na tapetę poszła Gokova, już mi się bardzo chciało z niej dziergać.

Wymyśliłam sobie wzorek listkowy, więc poćwiczyłam taki jeden ażurek, nawet względnie wyszedł... ale nie na tej włóczce. Również babcia coś próbowała zrobić, ale w melanżu giną wszelkie wzorki.

W końcu doradziła mi wzór skośny francuski. Chciałam wprowadzić swoje modyfikacje, bo najlepiej ten melanż wygląda na gładkim prawo-lewym ściegu, ale przy brzegach musiałam i tak zrobić francuski, żeby szalik się nie zawijał. Bo to szalik ma być. No i przy tej francuskiej oblamówce środek szalika zaczął się wybrzuszać. Więc było prucie i robienie na babciną modłę. Jednak doświadczenie ma pierwszeństwo nad kombinatoryką.

No więc pomalutku dziergam ten szalik i wczoraj mnie olśniło, że idealnie pasowałaby do niego czapka Quincy. Tylko, że ja tej włóczki mam dwa motki, jeden może na czapkę wystarczy, ale szalik z jednego motka będzie bardzo krótki, mimo, że liczy tylko 30 oczek.

Szukam więc po necie, w pasmanteriach, na allegro i figa. Nie ma szans na dostanie tej włóczki:(

Uratowała mnie jak zwykle niezawodna Justyna:) W niedzielę dostanę dodatkowe kłębki:))))


Do tego próbuję zrobić szalik-boa z fioletowej salsy. Szykuje się prucie, bo zrobiłam za gęsto i wyszedł mikroszalik, no i dokupię jej jeszcze za 3 tygodnie - wtedy dopiero znów będzie w mojej ulubionej netowej pasmanterii:)

Żeby mi się nie nudziły same prawe oczka w szaliku, postanowiłam się wziąć za bardzo ambitny projekt - prezent gwiazdkowy.

Nie mogę powiedzieć nic więcej, żeby się nie wydało. Zdradzę jedynie, że kupiłam do tego 2 motki brązowej Luny metalic i nauczyłam się jednego z najprostszych ażurków. Projekt ogromny - na jakieś 150 oczek i z tysiąc rzędów:)

Czasu tylko brak - doba za krótka a osobisty mąż zaczyna marudzić, że do łóżka zabieram druty zamiast niego.

Dlatego dałam się zaprosić jutro na randkę:))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz