niedziela, 1 listopada 2009

Dla niemowlaczka

Miały być tylko buciki, ale tak jakoś mnie poniosło;)

Wpadłam na pomysł zrobienia Nienarodzonemu prezentu. Wzór na buciki znalazłam u Zdzid.

Dziergałam, prułam, kombinowałam, znów prułam, zasięgałam porad i konsultacji, prułam i tak w kółko. A potem się zaczęło udawać. Wzór zmodyfikowałam, zrobiłam wyższą cholewkę niż w oryginalnym wzorze i wtedy wyszło. Każdy kolejny bucik był bardziej udany.:)

No i jest jeszcze czapeczka i rękawiczki - już bez wzoru - z głowy:)





Przy okazji nauczyłam się robić ząbkowane brzegi i dziurki:)

Włóczka: Rozetti Bebe (zużyłam połowę motka, jest bardzo wydajna), druty 3,5 mm, tydzień niespanych nocek i voila:)

Mam nadzieję, że Nienarodzonemu się przyda a przyszłej mamie spodoba:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz